Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2022-2023 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Daiva Šlekienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkė |
2. |
Albina Mitkė |
Vokiečių kalbos mokytoja |
Sekretorė |
3. |
Indrė Petrulienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
4. |
Donata Zakienė |
Soc. pedagogė |
Narė |
5. |
Raimonda Burokienė |
Spec. pedagogė |
Narė |
6. |
Jurga Šilinskienė |
Logopedė |
Narė |
7. |
Inga Nagytė | Psichologė |
Narė |
8. |
Dalia Lileikienė | Pradinio ugdymo mokytoja |
Narė |
9. |
Dovilė Pilipavičienė | Anglų kalbos mokytoja | Narė |
Dokumentai
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašas | 2022-03-17 19:54:57 | 393.97 KB |
Komisijos narių funkcijos
Komisijos pirmininkas - direktoriaus pavaduotojas ugdymui:
- vadovauja komisijos darbui ir atsako už jai pavestų funkcijų atlikimą;
- pasirašo Komisijos sprendimus, kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus,
- atstovauja Komisijai savivaldybės administracijos VGK posėdžiuose, suinteresuotose institucijose svarstant vaiko gerovės klausimus arba paveda atstovauti kitam Komisijos nariui;
- paveda Komisijos nariams pagal jų kompetenciją surinkti informaciją, būtiną svarstomam klausimui nagrinėti;
- telkia pagalbos mokiniui specialistus kokybiškai veiklai, siekia veiksmingo bendradarbiavimo dėl mokinio sėkmės;
- teikia Komisijos veiklos ataskaitą progimnazijos vadovui ir Mokytojų tarybai;
- bendradarbiauja su rajono Pedagogine psichologine tarnyba, kitomis suinteresuotomis vaiko gerove institucijomis.
Komisijos pirmininko pavaduotojas - socialinis pedagogas:
- analizuoja atvejus ir juos pristato VGK, savivaldos institucijoms;;
- teikia pagalbą vaikui, turinčiam SUP;
- stebi, fiksuoja, sprendžia mokinių nepageidaujamo elgesio, lankomumo ir kitas problemas;
- organizuoja ir koordinuoja gyvenimo įgūdžių, smurto ir patyčių, sveikatos stiprinimo, užimtumo, socialinio ir emocinio ugdymo programų vykdymą.
Komisijos sekretorius - mokytojas:
- rengia Komisijos posėdžių medžiagą;
- suderinęs su Komisijos pirmininku, organizuoja Komisijos posėdžius;
- renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos veiklai vykdyti;
- tvarko kitus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžių organizavimu.
Komisijos narys - specialusis pedagogas:
- teikia specialiąją pagalbą SUP turintiems mokiniams;
- gavus tėvų sutikimą, atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą;
- organizuoja ir koordinuoja mokymosi/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais(globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;
- organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems SUP, tvarko šių mokinių apskaitą ir bylas;
- renka, analizuoja medžiagą, pristato Komisijos posėdžiuose ir teikia siūlymus suinteresuotiems asmenims dėl mokinio ugdymo.
Komisijos narys - logopedas:
- teikia pagalbą SUP turintiems mokiniams;
- įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- organizuoja ir koordinuoja švietimo pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais(globėjais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;
- konsultuoja tėvus mokinių kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos klausimais.
Komisijos narys - psichologas:
- teikia pagalbą SUP turintiems mokiniams, atlieka pirminį ir pakartotinį psichologinį vertinimą;
- teikia psichologinę pagalbą mokiniui, patiriančiam emocinių, elgesio, bendravimo ir/ar kitų sunkumų;
- konsultuoja mokinių tėvus(globėjus, rūpintojus) mokinių raidos, patiriamų mokymosi bei elgesio sunkumų klausimais;
- įgyvendina smurto ir patyčių, emocinio ugdymo programas;
- Konsultuoja baigiamosios klasės SUP turinčius mokinius dėl tolimesnio jų mokymosi;
- renka ir analizuoja medžiagą dėl mokinių ugdymosi ir švietimo pagalbos teikimo.
Komisijos narys - mokytojas:
- rūpinasi mokinio įsitraukimu į ugdymo(si) procesą ir organizuoja reikalingos mokymo(si), ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą;
- prireikus renka informaciją apie mokinio ugdymo(si) pasiekimų, pažangos ir bendrųjų kompetencijų ugtį;
- teikia siūlymus Komisijai priimant sprendimus.
Kiti asmenys - sveikatos priežiūros specialistai, mokytojai, mokytojo padėjėjai:
- pagal poreikį dalyvauja Komisijos posėdžiuose;
- siūlo reikiamos pagalbos būdus ir metodus.